zaterdag 3 mei 2014

Ik wil je schuilplaats zijn!



Heer,
Uw woord klinkt:
‘Wie in de schuilplaats
van de Allerhoogste is gezeten,
zal overnachten
in de schaduw van de Almachtige.’
Hij kan zeggen tegen de Heer:
‘U bent mijn toevlucht en mijn burcht,
mijn God, op Wie ik vertrouw!’

Mijn kind,
dan mag je weten,
dat Ik je met Mijn vleugelen zal bedekken,
dat je veilig bent onder Mijn hoede.
Want Mijn trouw is als een schild,
Wees niet bang,
overdag niet,
maar ook niet in de nacht.
Ik ben immers je schuilplaats
bij Mij heb je onderdak gevonden!
Ik zal je antwoorden
als je Mij om hulp roep,
en Ik zal je helpen
als je in het nauw zit.
Omdat je van Mij houdt,
zal Ik je bevrijden;
Ik zal je beschermen,
omdat je Mij kent.

Schuil maar bij Mij
tot het gevaar geweken is.

Naar: Psalm 91 en Ps. 57:2


2 opmerkingen: