maandag 9 januari 2017

Even een kort berichtje ...

Vandaag niet zo'n beste dag.
Vanmorgen naar de eerste VrouwenBijbelstudieochtend van dit jaar geweest, maar was misschien toch nog wat te veel voor me; ik voel me alles behalve goed.
Maar toch even een klein berichtje, want zoals ik gister al aangaf, zal ik niet iedere dag een stukje naar aanleiding van mijn FF - First Focus kunnen schrijven; zoals vandaag.
Ik vroeg mijzelf af hoe ik dat dan toch vorm zou kunnen geven, en ik denk dat ik het gevonden heb.
Ik heb gewoon aan de zijkant van mijn blog, onder de afbeelding van 'Focus' even kort de punten opgeschreven waar ik vanmorgen in mijn Stille Tijd mee bezig ben geweest.
Dit lijkt mij redelijk haalbaar; de tijd zal het leren 😊

6 opmerkingen:

  1. Zo is het ook mooi! Goed te lezen in je zijbalk.
    Jammer dat het te veel voor je was vanochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Aritha.
      En ja, dat was jammer, maar we hadden een hele goede ochtend, dus wel weer waard :)

      Verwijderen
  2. 😘 hoop dat je je snel beter voelt....
    wel mooi, die punten asn de zijkant van je blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig dan he als je van alles wilt maar tegen je grenzen oploopt. Wees maar lief voor jezelf en koester wel de herinnering die je weer gemaakt heb door wel te gaan. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, thuis voelde ik me eigenlijk goed genoeg om te gaan, maar in de auto sloeg de twijfel al toe.
      Maar goed, ik heb een heerlijke ochtend gehad en het was fijn om iedereen weer te zien; zoals je zegt, een herinnering om te koesteren en de rest van de dag heb ik lekker rustig aan gedaan.
      Dank je wel.

      Verwijderen