vrijdag 25 november 2016

Ik ben bij je!

Het leven is niet altijd even vriendelijk voor iedereen.
Voor velen is het gewoon ronduit zwaar.
Wat kan het dan soms moeilijk zijn om je ogen op Hem gericht te houden, vooral als je Hem niet voelt of ervaart.
Toch is Hij er, elke dag, elk moment; geen dag laat Hij je alleen.
Dat mijn onderstaande gedichtje een bemoediging voor je mag zijn.


Mijn lieve kind,
Mijn hand is op jouw leven,
en met al Mijn liefde en zorg,
houd Ik jou omgeven.
Ik weet dat jouw dagen
soms moeilijk zijn en zwaar,
maar je weet het, hè,
ook dan ben Ik daar!

Ga ervoor, Mijn lieve kind,
ga, en loop de wedloop van dit leven.
Houd je oog daarbij omhoog gericht
opdat je niet op zal geven.
Ja, er zullen dagen zijn dat je denkt                
dit kan ik niet, dit is te zwaar.                            
Maar je weet het, hè,                                            
juist dan sta Ik meer dan ooit voor je klaar.

Geen dag zul je alleen hoeven te gaan,
geen enkel moment zul je er alleen voor staan.
Ga gerust de weg die voor je ligt en weet 
dat Mijn oog onafgebroken op jou is gericht!



1 opmerking:

  1. Adviseren voor breuk, echtscheiding, gescheiden of een relatieprobleem

    Je hoeft niet te wachten tot ze bij je terugkomen, als je van ze houdt en zoveel om ze geeft, neem dan contact op met Dr. Sacre voor hulp om je geliefde of ex-geliefde terug te brengen die het uitmaakte, als je van ze houdt, dat wil zeggen geen egoïsme ze houden eerder van je misschien was het een klein misverstand dat een probleem in je relatie veroorzaakte, Dr Sacre bracht mijn ex-man terug en vandaag zijn we één grote gelukkige familie, hij houdt van koester onze familie hij is gestopt met vreemdgaan via Dr Sacre hulp , Dr Sacre is de beste spreukgebruiker om mee te praten, hij geeft je het beste advies en helpt je om je relatie met je partner te herstellen via de onderstaande details
    E-mailadres: sacretempleofpower@gmail.com
    WhatsApp of bel: +2349076034359
    Ik deel dit om anderen te helpen en heeft anderen geholpen door hun getuigenis

    mevrouw Claudia Michalski

    BeantwoordenVerwijderen