dinsdag 3 maart 2015

Geboren: Feline Sophie

Zondagavond kwam het vreugdevolle telefoontje: ze is er!!!
Een prachtige dochter erbij; een lief klein zusje, voor de nu grote zus Naomi.
Wat een rijkdom en wat zijn we blij en dankbaar dat alles opnieuw is goed gegaan.
Dank U, Heer; prijs Uw Naam!


Lieve kleine Feline Sophie,
kostbare parel,
ontvangen uit Gods hand.
Door Zijn ogen werd je gezien
vanaf het allereerste begin;
Zijn handen hebben jou
vormgegeven.

Ik bid, lieve meid, 
dat deze hand
je steeds mag leiden
op elke weg die je gaat
in dit leven.

Ik bid, 
dat deze hand
je elke dag 
vol bescherming 
houdt omgeven.

Ik bid,
dat deze hand 
je zegenen zal
elke dag 
van je leven.

Ik bid dat jij,
lieve Feline Sophie,
uit zal groeien tot 
een vrouw naar Gods hart,
die Hem in alles 
wat ze doet
de eer zal geven.

Blijf dicht bij Hem,
mijn lieve kleine schat,
Luister dagelijks
naar Zijn stem.
Dan zal Hij 
je de weg wijzen
door het leven.

Ik hou van je!

Liefs 
oma

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je kleindochter en wat een prachtige naam zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met Feline Sophie, een prachtige naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van een mooi babytje. Het is eeen extra reden om dankbaar te zijn dat alles goed is met het kindje. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een blij bericht! Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen