maandag 24 februari 2014

Wees sterk, Ik zal je hart sterk maken!


Heer, Uw woord klinkt:
‘Wees sterk,
Ik zal je hart sterk maken!
Ja, Ik zal het hart sterk maken
van een ieder
die op Mij hun hoopt stellen.’
Zie op Mijn woord!
Lees over Mijn liefde,
lees over Mijn trouw.
Zie hoe Ik Mij  woord houd!
Ik ben een liefdevol en genadig God,
rechtvaardig en betrouwbaar!
Wie op Mij hun vertrouwen stellen,
zullen nooit beschaamd worden.
Uit liefde voor jou
gaf Ik Mijn enige Zoon
om te lijden en te sterven
voor jouw zonden.
De kracht die vrij kwam
bij Zijn opstanding
is in jou!
Weet je nog,
Ik gaf je Mijn Geest
toen je je leven
in Mijn handen legde!
Verwacht Mij
en put nieuwe kracht!
Breng alles wat je bezighoudt,
al je pijn en verdriet,
al je moeiten bij Mij,
Ik zal voor je zorgen!
Dag en nacht
gaan immers Mijn ogen
over de gehele aarde
om een ieder te helpen
wiens hart uitgaat naar Mij.
Verwacht het toch van Mij,
Mijn kind,
verwacht het van Mij!
Laat Mijn kracht,
jouw sterkte zijn.

Naar: Psalm 31:25

(& Ps. 103; Rom. 9:33; Joh. 3:16; Ef.1:18,19; Joh. 16:7; Jes.40:28-31;2 Kron. 16:0; Ps. 27:14; Ef.6:10-17)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten