zondag 15 december 2013

Into Your Hands en Jilster

Een paar jaar geleden kwam ik Jilster voor het eerst tegen en ik had gelijk zoiets van 'whauw, wat mooi; dat wil ik ook doen'.
Maar helaas, deze dame had toen net haar eerst laptop en was eigenlijk nog een beetje bang dat bij het indrukken van de verkeerde knop er iets zou ontploffen of crashen, of zo.
Inmiddels weet ik wel beter :)
 
Toch heeft het nog een hele tijd geduurd eer ik het  aandurfde om eraan te beginnen.
Zou ik het wel snappen hoe het allemaal werkt?
Onzekerheid blijft mijn geduchte tegenstander.
Inmiddels spreek ik mijzelf regelmatig toe: 'Kom op, meid, je kunt het best. Zie maar eens wat je nu al allemaal doet. Je hebt al zoveel uitgeprobeerd en met vallen en opstaan ben je al zover gekomen, dus waarom zou dit niet lukken.'
Dus vol goede moed ben ik aan de slag gegaan, en in vogelvlucht heb ik vastgelegd wat God voor mij heeft gedaan en wat Hij voor mij betekent.
Hoe Hij keer op keer Zijn liefde en trouw heeft bewezen (en bewijst) in de lessen die ik mocht en mag leren.

Je kunt dit blad ook nog laten drukken, hmm ...
 
 
Klik op het vierkante blokje met pijltjes rechts en het blad wordt vergroot.
Kun je het dan nog niet goed lezen, klik dan ook op het vergrootglas in het midden.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen